Adjusting the dress form

I've found dress form under the Christmas tree, like I've already mentioned. It's Lady Valet in Black- so the adjustable one. All the measurements were right but one. The height of shoulder/ breast depth- to be like me, I had to add some material to shoulders. Mission was succesful and now I have the perfect dress form.

Jak jsem se již zmiňovala, pod stromečkem jsem našla krejčovskou pannu. Je to Lady Valet v černé barvě- takže stavitelná. Kromě jednoho jediného rozměru jsou všechny ostatní správné a to výška ramen, respektive hloubka prsů. Z tohoto důvodu jsem musela přidat nějaký materiál v partii ramen- což se podařilo, takže mám konečně svoji vysněnou pannu.

First try. I had to add something about 2 inches.
Pokus č.1. Musela jsem přidávat něco kolem 5-6 cm.

 Both sides done. Finally I've skip shoulder pads. I've also made new cover(black jersey)
Dokončeny obě strany. Ramenní vycpávky jsem nakonec vynechala. Také jsem ušila nový obal(z černého žerzeje).

Final photo, with ikat dress, which I've never showed you finish.
Závěrečné foto, s šaty z ikatu, které jsem zde nikdy dokončené nepublikovala.




PS: The coat is finish, photos during the weekend!
PS: Kabát je hotov, fotky budou během víkendu!

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Třicetiněco-letá milovnice klasických krejčovských technik a anti-rychlošití.

0 komentářů :

Okomentovat